Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,46 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

17 czerwca 2024 / 15:16

Zmiany w zarządzie AMS

Zmiany w zarządzie AMS

1 lipca br. do zarządu AMS dołącza Grażyna Gołębiowska, wieloletnia menadżerka firmy. Będzie odpowiedzialna za obszar marketingu, sprzedaży i badań. Małgorzata Augustyniak, dotychczasowa wiceprezeska, pozostaje w strukturach Grupy na stanowisku doradczyni zarządu ds. CSR.

 

Małgorzata Augustyniak podjęła decyzję o rezygnacji z funkcji wiceprezeski zarządu i zaangażowaniu się w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, które stanowią istotny element strategii AMS. Zarząd firmy pozostaje trzyosobowy. Obok Grażyny Gołębiowskiej w zarządzie spółki zasiada Marek Kuzaka – prezes oraz Wojciech Zdanowicz – członek zarządu odpowiedzialny za działalność operacyjną.

– Sukcesja w zarządzie AMS, którą realizujemy, jest modelowym przykładem działania w duchu odpowiedzialności za spółkę i menadżerskiej dojrzałości. Za Małgorzatą Augustyniak stoją lata doświadczeń i sukcesów AMS. Jestem bardzo wdzięczny Małgorzacie za dotychczasową współpracę oraz wsparcie, którego będzie nam nadal udzielać – mówi Marek Kuzaka, prezes zarządu AMS – Obecnie jesteśmy świadkami dynamicznego rozwoju reklamy OOH, szczególnie w segmencie reklamy cyfrowej. Chcemy kontynuować intensywną aktywność marketingową, a doświadczenie i wiedza Grażyny pozwoli nam jeszcze skuteczniej realizować wytyczone cele strategiczne. Rozwój w cyfrowych obszarach działalności i zorientowanie na dane to podstawowe warunki umacniania przez AMS pozycji lidera rynku – dodaje.

Grażyna Gołębiowska jest menadżerką z 25-letnim doświadczeniem. Z mediami związana od 1997 r., pracę zawodową rozpoczynała w telewizji - TVP i TVN. W branży reklamy Out-of-Home pracuje od 1999 r. Zajmowała stanowiska kierownicze w sprzedaży i marketingu, a od 2003 r. zarządzała marketingiem AMS, ostatnio na stanowisku zastępcy dyrektora pionu marketingu i sprzedaży. Z AMS zdobyła ponad 50 nagród, w tym za innowacyjność, współpracę z klientami, projekty prośrodowiskowe i społeczne. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej, Centrum Dziennikarstwa oraz wielu programów rozwojowych, m.in. Harvard Manage Mentor i Neuroleadership Academy.

Powrót