Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,64 zł

Zmiana[PLN]

-1,83%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,83%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

25 lipca 2024 / 13:34

Sport.pl (Gazeta.pl) i „Wyborcza” razem na Igrzyska Olimpijskie w Paryżu

Sport.pl (Gazeta.pl) i „Wyborcza” razem na Igrzyska Olimpijskie w Paryżu

Redakcje Sport.pl (Gazeta.pl) oraz „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl połączą siły podczas XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu, aby zapewnić czytelnikom i czytelniczkom jak najwięcej jakościowych, sportowych treści – zarówno w internecie, jak i na papierowych łamach dziennika.

 

Obie redakcje wysyłają do Paryża swoich czołowych autorów, którzy wspólnie zadbają o bogatą ofertę działań na zbliżające się igrzyska. Gazeta.pl w Paryżu będzie reprezentowana przez dziennikarzy Sport.pl: Agnieszkę Niedziałek i Łukasza Jachimiaka, a „Wyborcza” i Wyborcza.pl przez Rafała Steca i Radosława Leniarskiego.

Przygotowywane przez nich treści będą publikowane online zarówno na stronach Sport.pl i Gazeta.pl, jak i w serwisie Wyborcza.pl oraz na profilach redakcyjnych w mediach społecznościowych, zapewniając czytelnikom i czytelniczkom łatwiejszy dostęp do sportowych informacji.

– Jestem przekonany, że dzięki tej współpracy czytelniczki i czytelnicy „Wyborczej” i Sport.pl dostaną najbogatszą relację z igrzysk olimpijskich na polskim rynku. Będziemy w centrum wydarzeń – w Paryżu i stamtąd będziemy relacjonować sportowe zmagania oraz, mamy nadzieję, wiele polskich sukcesów – mówi Marcin Wesołek, szef działu sport w „Wyborczej”.

W ramach współpracy powstanie też specjalne wydanie Magazynu Sport.pl, który w podobnej formie zadebiutował podczas tegorocznego Euro. Publikowane będą w nim pogłębione teksty dotyczące m.in. społeczeństwa czy historii, których wspólnym mianownikiem jest sport. Na łamach Magazynu poruszone zostaną m.in. tematy dotyczące sportowo-politycznego krajobrazu z wojnami i historycznymi bojkotami w tle czy wspomnienia dotyczące pierwszego polskiego medalu.

– Magazyn Sport.pl na Euro spotkał się z dobrym przyjęciem czytelników, a pogłębione, jakościowe treści były świetnym uzupełnieniem bieżącej obsługi redakcyjnej Euro. Postanowiliśmy kontynuować ten projekt podczas igrzysk tym razem we współpracy z redakcją „Wyborczej” – mówi Łukasz Cegliński, redaktor naczelny serwisu Sport.pl.

Zaplanowane zostały również trzy magazyny przygotowywane przez dziennikarzy Sport.pl i „Wyborczej”, które zostaną dołączone do papierowych wydań „Gazety Wyborczej” ukazujących się 29 lipca, 5 sierpnia i 12 sierpnia.

Czytelnicy i czytelniczki Wyborcza.pl otrzymają także wyjątkowy olimpijski newsletter stworzony we współpracy z redakcją Sport.pl.

Akcji redakcyjnej towarzyszy specjalna "Mistrzowska oferta" subskrypcji Wyborcza.pl zapewniająca nowym użytkownikom dostęp do treści serwisu w atrakcyjnej cenie.

Powrót