Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -3,6%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
2 października 2024 / 17:09
Miłosz Wiatrowski-Bujacz, współtwórca popularnego wideopodcastu „Co to będzie”, od października pracuje w redakcji Gazeta.pl. Dołączył do działu Nowe Trendy, zajmującego się tworzeniem kreatywnych, niestandardowych treści oraz eksperymentowaniem z dziennikarskimi formami.
Miłosz Wiatrowski-Bujacz jest ekonomistą, historykiem, politologiem i doktorantem na wydziale historii Uniwersytetu Yale. Jest także twórcą cieszącego się dużą popularnością profilu na Instagramie @milosz.miedzy.innymi oraz współprowadzącym flagowy wideopodcast Gazeta.pl „Co to będzie”.
– Cieszę się, że wideopodcast „Co to będzie”, który tworzymy wspólnie z Martą Nowak, spodobał się słuchaczom i czytelnikom. Chcemy go dalej rozwijać i proponować im jeszcze więcej ciekawych, aktualnych i – co ważne – sprawdzonych treści. Na tym chcę się przede wszystkim skupić – mówi Miłosz Wiatrowski-Bujacz.
W redakcji Gazeta.pl Miłosz Wiatrowski-Bujacz będzie zajmował się nie tylko dalszym rozwojem wideopodcastu „Co to będzie”, ale także przygotowywał materiały na tematy zagraniczne i gospodarcze. W dziale Nowych Trendów, który stawia na nowatorskie podejście do aktualnych wydarzeń, będzie mógł eksperymentować z dziennikarskimi formami i poszukiwać kreatywnych rozwiązań prezentacji treści.
– Z Miłoszem Wiatrowskim-Bujaczem współpracujemy od lutego, kiedy ruszył nasz wideopodcast „Co to będzie” – mówi Agata Kalińska, szefowa działu Nowych Trendów w Gazeta.pl. – Jesteśmy w Gazeta.pl bardzo zadowoleni zarówno z tej współpracy, jak i z wyników programu. Dlatego z radością witamy Miłosza na pokładzie i już szykujemy różne niespodzianki dla czytelników.
Wideopodcast „Co to będzie” zadebiutował w lutym 2024 r. Od tego czas zdążył zdobyć nie tylko wielką popularność wśród słuchaczy, ale także wyróżnienie Debiut Roku w Raporcie Audio stworzonym przez Media Marketing Polska. Do tej pory na koncie Gazeta.pl na Instagramie wideopodcast odtworzono 8 mln razy, a w serwisie Gazeta.pl – 22,6 mln. Wideopodcast dostępny jest również na Facebooku, YouTube oraz Spotify.
Od września Marta Nowak oraz Miłosz Wiatrowski-Bujacz zbierają również najważniejsze informacje, komentarze i analizy na temat kampanii wyborczej w USA i dzielą się nimi w każdy piątek w specjalnej odsłonie wideocastu „Co to będzie w Ameryce”, przybliżając słuchaczom i czytelnikom zawiłości amerykańskiej kampanii wyborczej.
Powrót