Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,24 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

4 października 2024 / 16:26

Marki z Grupy Agora z nominacjami do Effie Awards 2024

Marki z Grupy Agora z nominacjami do Effie Awards 2024

Radio ZET i NEXT FILM znalazły się wśród marek nominowanych w kategorii Entertainment tegorocznej edycji Effie Awards. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży marketingowej, przyznawane za efektywność kampanii promocyjnych.

Radio ZET otrzymało nominację do nagrody Effie za kampanię “Numer 1 w Twoim samochodzie”, która w czasie wakacyjnych miesięcy 2023 r. promowała stację jako numer jeden zarówno w głowach, jak i na panelach radiowych polskich kierowców. Działania promocyjne opierały się na spocie z wykorzystaniem jednego z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych utworów Lady Pank “Zawsze tam gdzie ty”. Kampania objęła również nośniki reklamy zewnętrznej położone przy trasach wyjazdowych z miast i w miejscach związanych z wakacyjnymi podróżami, a także akcję eventową "Z Noselem przez Polskę" połączoną z konkursem dla kierowców. W czasie trwania kampanii Radio ZET poprawiło wyniki słuchalności - zarówno całościowe, jak i wśród osób słuchających radia w samochodzie.

NEXT FILM został nominowany do nagrody Effie 2024 za kampanię promującą film „Chłopi” (reż. DK Welchman, Hugh Welchman, prod. BreakThru Films). „Chłopi” to wyjątkowy projekt, będący adaptacją klasyki literatury polskiej – powieści Władysława Reymonta. Zrealizowany z ogromnym rozmachem film cieszy się uznaniem zarówno widzów, jak i krytyków. Za sukcesem filmu stoi także wielowymiarowa kampania marketingowa NEXT FILM, która w sposób nowatorski połączyła tradycję z nowoczesnymi narzędziami promocji, angażując różnorodne media oraz społeczności. Dzięki szeroko zakrojonym działaniom marketingowym, film dotarł do milionów Polaków, wywołując szerokie dyskusje na temat klasyki literatury i polskiego dziedzictwa kulturowego. W listopadzie 2023 r., półtora miesiąca od premiery, „Chłopi” osiągnęli pułap 1,6 mln widzów. Był to numer 1. w box office w 2023 r. wśród polskich filmów i nr 5. wśród wszystkich filmów w dystrybucji kinowej w Polsce. Do końca marca br. „Chłopi” przyciągnęli do kin ponad 1,8 mln widzów.

Effie Awards to międzynarodowy konkurs, który co roku nagradza najlepsze kampanie marketingowe za ich skuteczność oraz innowacyjność. Zwycięzcy tegorocznej edycji zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali, która odbędzie się w listopadzie w Warszawie.

Powrót