Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
3 grudnia 2024 / 11:54
Firma Oceanic, właściciel marki Long4Lashes, wykorzystuje synergię reklamy Digital Out-of-Home z efektem 3D w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen. To największa kampania z efektem 3D, łącząca formaty outdoorowe i indoorowe przy użyciu jednej kreacji.
– Reklama w technologii 3D to doskonała okazja, by wyróżnić się w przestrzeni reklamowej. Kreacja video w takim formacie daje ogromne możliwości ekspresji i pełniejsze ukazanie wartości produktu, co skutkuje jeszcze silniejszym zaangażowaniem odbiorców. Cieszymy się, że jako Oceanic mamy możliwość korzystania z innowacyjnych narzędzi Digital OOH od AMS do promocji naszej marki – mówi Katarzyna Lewko, Chief Marketing Officer w Oceanic.
– Tego typu reklama doskonale przyciąga uwagę i skutecznie angażuje odbiorców, co w dzisiejszym świecie reklamy jest kluczowe. Dzięki synergii formatów video możemy zaoferować naszym klientom unikalne rozwiązania, które wznoszą ich kampanie na wyższy poziom zarówno indoor, jak i outdoor – podkreśla Tomasz Muraszko, dyrektor ds. strategii w AMS.
Efekt trójwymiarowej emisji spotów reklamowych to dodatkowe możliwości, które przyciągają uwagę odbiorców. Głębia obrazu 3D to iluzja optyczna, zaprojektowana tak, aby była widoczna z każdego miejsca przed ekranem. Pełnię możliwości video z efektem 3D można zobaczyć na nośnikach Digital Indoor w galeriach handlowych, które są dostępne w ofercie AMS w ponad 22 aglomeracjach oraz na nośnikach Digital Cityscreen w przestrzeni miejskiej.
AMS w ostatnim czasie wprowadził do oferty kilka nowości – model zakupu oparty o kontakty z reklamą, Digital Cityscreen z formatem video i efektem 3D, elastyczny czas emisji spotów we wszystkich rodzajach Digital OOH oraz możliwość zakupu reklamy w modelu programmatic. W 2023 r. firma postawiła na rozwój formatów digitalowych oraz nowe rozwiązania, które jeszcze bardziej zwiększają elastyczność oferty: możliwość wykorzystania tzw. triggerów zmiany layoutu, Affinity Index czy szersze wykorzystanie retargetingu, który w sposób synergiczny łączy działania online z ofertą Digital i klasycznym OOH.
Spółka znacząco rozwinęła również system cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, potwierdzając tym samym swoją pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie AMS znajduje się 86 galerii handlowych, zlokalizowanych w ponad 22 aglomeracjach i miastach, zamieszkanych przez 50% populacji Polski.
Kampania Long4Lashes z efektem 3D do zobaczenia tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=UXtJoIqrlyA
Powrót