Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,24 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

9 grudnia 2024 / 13:24

Pierwsza kampania programatyczna marki CUPRA Terramar na Digital OOH od AMS

Pierwsza kampania programatyczna marki CUPRA Terramar na Digital OOH od AMS

Marka motoryzacyjna CUPRA dla modelu Terramar realizuje pierwszą kampanię programatyczną na platformie DV360 w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen. To pierwsza kampania komercyjna, która wykorzystuje format Digital Cityscreen po integracji z globalną platformą programatyczną Broadsign.

 

– W kampanii CUPRA Terramar chcieliśmy skupić się na efektywnym dotarciu do naszych potencjalnych klientów i wykorzystać – jako pierwsza marka motoryzacyjna w Polsce – ekrany cyfrowe AMS w programatycznym modelu zakupowym Digital OOH. Szybkość i efektywność zakupu mediów za pomocą platformy DV360 była dla nas kluczem do wyboru formatów w przestrzeni miejskiej i galeriach handlowych – mówi Katarzyna Dziomdziora, PR Manager w SEAT & CUPRA.

– Jesteśmy kolejny krok dalej w rozwoju sprzedaży programatycznej Digital OOH w AMS. Integrujemy kolejne systemy i dajemy naszym klientom możliwości reklamowe w 35 aglomeracjach i funkcjonalnych obszarach miejskich w Polsce – podkreśla Tomasz Muraszko, dyrektor ds. strategii w AMS.

Kampania objęła siedem aglomeracji: warszawską, krakowską, Śląsk, Wrocław, Poznań, Łódź oraz Szczecin. W jej ramach wyemitowano kreacje wideo, które wygenerowały ponad 1,11 miliona kontaktów.

Kampania została zrealizowana przy pełnym wsparciu ze strony globalnej platformy programatycznej Broadsign, z którą Grupa AMS podpisała umowę w marcu br. W tym roku AMS zrealizował już 62 kampanie programmatic, wykorzystując własne narzędzia lub integrację z Broadsign.

AMS dynamicznie rozwija segment Digital OOH. W 2024 r. spółka wprowadziła do oferty kilka nowości – model zakupu oparty o kontakty z reklamą, Digital Cityscreen z formatem video i efektem 3D, elastyczny czas emisji spotów we wszystkich rodzajach Digital OOH oraz możliwość zakupu reklamy w modelu programmatic.

Spółka znacząco rozwinęła również system cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, potwierdzając tym samym swoją pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie AMS znajduje się 87 galerii handlowych, zlokalizowanych w ponad 22 aglomeracjach i miastach, zamieszkanych przez 50% populacji Polski.

Powrót