Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
9 grudnia 2024 / 13:24
Marka motoryzacyjna CUPRA dla modelu Terramar realizuje pierwszą kampanię programatyczną na platformie DV360 w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen. To pierwsza kampania komercyjna, która wykorzystuje format Digital Cityscreen po integracji z globalną platformą programatyczną Broadsign.
– W kampanii CUPRA Terramar chcieliśmy skupić się na efektywnym dotarciu do naszych potencjalnych klientów i wykorzystać – jako pierwsza marka motoryzacyjna w Polsce – ekrany cyfrowe AMS w programatycznym modelu zakupowym Digital OOH. Szybkość i efektywność zakupu mediów za pomocą platformy DV360 była dla nas kluczem do wyboru formatów w przestrzeni miejskiej i galeriach handlowych – mówi Katarzyna Dziomdziora, PR Manager w SEAT & CUPRA.
– Jesteśmy kolejny krok dalej w rozwoju sprzedaży programatycznej Digital OOH w AMS. Integrujemy kolejne systemy i dajemy naszym klientom możliwości reklamowe w 35 aglomeracjach i funkcjonalnych obszarach miejskich w Polsce – podkreśla Tomasz Muraszko, dyrektor ds. strategii w AMS.
Kampania objęła siedem aglomeracji: warszawską, krakowską, Śląsk, Wrocław, Poznań, Łódź oraz Szczecin. W jej ramach wyemitowano kreacje wideo, które wygenerowały ponad 1,11 miliona kontaktów.
Kampania została zrealizowana przy pełnym wsparciu ze strony globalnej platformy programatycznej Broadsign, z którą Grupa AMS podpisała umowę w marcu br. W tym roku AMS zrealizował już 62 kampanie programmatic, wykorzystując własne narzędzia lub integrację z Broadsign.
AMS dynamicznie rozwija segment Digital OOH. W 2024 r. spółka wprowadziła do oferty kilka nowości – model zakupu oparty o kontakty z reklamą, Digital Cityscreen z formatem video i efektem 3D, elastyczny czas emisji spotów we wszystkich rodzajach Digital OOH oraz możliwość zakupu reklamy w modelu programmatic.
Spółka znacząco rozwinęła również system cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, potwierdzając tym samym swoją pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie AMS znajduje się 87 galerii handlowych, zlokalizowanych w ponad 22 aglomeracjach i miastach, zamieszkanych przez 50% populacji Polski.
Powrót