Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

14 października 2025 / 14:22

Moc promocji i zakupów z Gazeta.pl

Moc promocji i zakupów z Gazeta.pl

Gazeta.pl po raz kolejny włącza się w listopadowe akcje promocyjne, zapewniając atrakcyjne rozwiązania zarówno dla użytkowników, jak i reklamodawców. W tym roku szczególną rolę odegra planowana na listopad br., nowa odsłona serwisu Supermocje.pl, który został stworzony z myślą o łowcach okazji i zakupowych entuzjastach.  Po raz pierwszy, w ramach prowadzonych działań, wykorzystane zostaną relacje na żywo, dzięki którym użytkownicy będą mogli śledzić najlepsze promocje. Z myślą o intensywnym sezonie wyprzedaży, dział reklamy Gazeta.pl, przygotował także szeroką ofertę skutecznych rozwiązań dla reklamodawców. 

Listopadowe wyprzedaże cieszą się wielką popularnością wśród konsumentów. Wielu z nich czeka na ten okres, aby zaopatrzyć się w upatrzone wcześniej przedmioty.  W tym roku będzie to dużo prostsze niż wcześniej – wszystko za sprawą serwisu Supermocje.pl. z portfolio Gazeta.pl. W listopadzie pojawi się on w edycji BLACK, po raz pierwszy wykorzystując narzędzia relacji live. Dzięki temu na żywo publikowane będą promocje prezentowane przez autorów serwisu.  

– Listopadowe akcje zakupowe to moment, w którym marki walczą o uwagę konsumentów. Dzięki Supermocjom damy reklamodawcom realną przewagę łącząc siłę naszych zasięgów z rozwiązaniami, które angażują i sprzedają – mówi Katarzyna Żechowicz-Wygryz, Head of Content Hub w Gazeta.pl.

Dział reklamy Gazeta.pl przygotował atrakcyjną ofertę dla reklamodawców – pod hasłem „Moc promocji i zakupów – z supermocjami Gazeta.pl”. Serwis Supermocje.pl zapewni klientom jeszcze większy zasięg i skuteczniejsze dotarcie do odbiorców, stanowiąc gwarancję efektów – zaangażowania użytkowników i realnych wyników sprzedażowych. Gazeta.pl oferuje również narzędzia multi-channel power, które zapewniają widoczność marki w serwisach Gazeta.pl, mediach społecznościowych, radiu oraz DOOH. 

Powrót