Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

2 czerwca 2025 / 09:49

Meloradio i Tomorrowland 2025 – kampania promocyjna z konkursem

Meloradio i Tomorrowland 2025 – kampania promocyjna z konkursem

Meloradio jest wyłącznym polskim partnerem medialnym największego na świecie festiwalu muzyki elektronicznej – legendarnego Tomorrowland. Kampanii promocyjnej towarzyszy konkurs, w którym można wygrać podwójne bilety na cały festiwalowy weekend oraz bonus w wysokości 200 euro.  

Tomorrowland to wydarzenie, które od 2005 roku gromadzi co roku około 400 tysięcy uczestników z ponad 200 krajów, oferując niezapomniane przeżycia, światowej klasy produkcję sceniczną i występy największych gwiazd muzyki elektronicznej na 15 scenach.
Już 2 czerwca Meloradio rusza z ogólnopolską kampanią promocyjną, która obejmie billboardy, citylighty w największych miastach w Polsce, szerokie działania digitalowe i w social mediach, a także sieci kin Helios i platformy takie jak Discord i Reddit. Kreacje inspirowane są estetyką Tomorrowland, która przenosi odbiorców w niezwykły, baśniowo-muzyczny świat pełen magii, energii i niepowtarzalnej atmosfery, a całość utrzymana jest w energetyzujących neonowych kolorach Meloradia.

W tym samym dniu wystartuje również wyjątkowy konkurs, w którym do wygrania będą podwójne bilety na cały weekend Tomorrowland wraz z 200 euro na dodatkowe wydatki. Zwycięzcy nie tylko pojadą na największy festiwal świata, ale będą mogli również śledzić relacje prosto z Belgii, gdzie obecna będzie ekipa Meloradia. Na słuchaczy czekać będą również transmisje z wydarzenia, ekskluzywne relacje oraz specjalne programy poświęcone klimatowi Tomorrowland
 

Współpraca z Tomorrowland to nie tylko ogromny prestiż, ale i naturalna konsekwencja zmiany kierunku, który obraliśmy. W czerwcu podkręcamy tempo nie tylko w Belgii, ale i w Polsce. Będziemy obecni również na Upperground Poland 2025 - jednym z najważniejszych wydarzeń muzyki elektronicznej w kraju, gdzie wystąpi m.in. Armin van Buuren.

- zapowiada Krystian Karwaszewski, redaktor naczelny i dyrektor programowy Meloradia. ​

Partnerstwa z Tommorowland oraz Upperground Poland podkreślają zeszłoroczną transformację stacji w format CHR Dance, który przyciąga coraz więcej młodych słuchaczy. Potwierdzają to dane: udział w czasie słuchania w grupie 20-30 lat wzrósł o ponad 150 proc., a dzienny zasięg tej grupy zwiększył się o ponad 60 proc. (porównanie: luty –kwiecień 2024 vs. luty - kwiecień 2025).

Powrót