Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

22 stycznia 2025 / 13:39

Media i marki Grupy Agora wspierają 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Media i marki Grupy Agora wspierają 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

W niedzielę, 26 stycznia br. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra swój 33. finał. Media i marki Grupy Agora – „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio ZET, Antyradio, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda, Chillizet, Meloradio, sieć kin Helios oraz NEXT FILM – po raz kolejny wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze do wirtualnych puszek oraz relacjonując przebieg niedzielnego finału.  

 

Redakcja „Wyborczej” po raz kolejny przygotowała wyjątkowe aukcje internetowe, z których dochód w całości zostanie przeznaczony na tegoroczny cel – oddziały onkologii i hematologii dziecięcej. W tym roku czytelniczki i czytelnicy „Wyborczej” mogą licytować dzień w redakcji z Romanem Imielskim, loty dronem z Bartoszem Wielińskim, dożywotni bilet na Olsztyn Green Festiwal, a także spacer po puszczy z Adamem Wajrakiem oraz zwiedzanie Podhala z Bartkiem Kurasiem. Informacje o aukcjach oraz relację na żywo z 33. Finału WOŚP będzie można znaleźć na stronie Wyborcza.pl - tutaj.

Gazeta.pl jak co roku w dniu finału będzie śledzić postępy zbiórki i zachęcać do udziału w najciekawszych aukcjach. Wspólnie z Avanti24.pl zaprosi także do licytacji metamorfozy, obejmującej dobranie i przekazanie stylizacji o wartości 2000 zł oraz wykonanie fryzury i makijażu. Efakty metamorfozy będzie można obejrzeć w sesji zdjęciowej na iamach Avanti24.pl. 

WOŚP wspierają także stacje Grupy Eurozet. Radio ZET jest oficjalnym patronem radiowym 33. Finału WOŚP. Stacja uruchomi specjalną eSkarbonkę, na antenie usłyszymy wywiad z Jurkiem Owsiakiem, a w dniu Finału reporterzy z całego kraju będą łączyć się ze studiem w Warszawie i relacjonować wydarzenia. Redakcja przygotowała również akcję „Start do Nart” (feryjne wyjazdy w góry), która tego dnia będzie "WoŚPowa". 

Na antenie Antyradia trwa "Tydzień z WOŚP", a redakcja przygotowała szereg aukcji - do wylicytowania są m.in. dzień w Antyradiu, zestawy merchu, śniadanie z Asią Zientarską i Gosią Wierzejewską czy współprowadzenie "Desperanos" z Piotrem Kędzierskim i Michałem Figurskim. 

Redakcja Radia TOK FM przygotowała cztery aukcje, a do wylicytowania będą m.in.: broszka Ireny Sendlerowej, przekazana przez jej właścicielkę Karolinie Lewickiej oraz 100-letni dostęp do TOK FM Premium. 

Rock Radio przygotowało na swoich aukcjach gadżety, które mogą trafić do rąk oddanych fanów klasyki rocka, a także kilka praktycznych gadżetów od marki. 

Radiu Złote Przeboje można wylicytować współprowadzenie programu wraz z Marzeną Rogalską. 

Radio Pogoda uruchomiło z kolei aukcję, w której słuchacze mogą wylicytować kubeczki Radia Pogoda, własnoręcznie wykonane przez Asię Kruk i Zygmunta Chajzera w Pracowni Ceramicznej w Warszawie podczas noworocznej audycji "Pobite gary w Radiu Pogoda". 

W aukcji charytatywnej Meloradia zwycięzca otrzyma niepowtarzalną okazję, by wybrana przez niego piosenka została wyemitowana na antenie Meloradia - autorska kompozycja lub dowolny utwór innego artysty. 

W aukcji Chillizet można wylicytować prowadzenie własnej muzycznej audycji na antenie stacji - zwycięzca/czyni będzie miał/a okazję stworzyć własną playlistę zgodną z chilloutowymi upodobaniami muzycznymi, nagrać profesjonalne voicetracki oraz zwiedzić radio i otrzymać ekskluzywny zestaw gadżetów od Chillizet. 

Sieć kin Helios po raz kolejny zaprasza do wylicytowania rocznych karnetów upoważniających do codziennych wejść na dowolnie wybrane seanse we wszystkich kinach sieci w całej Polsce. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Helios.pl - tutaj. 

NEXT FILM zaprosi do licytowania zaproszenia na uroczystą premierę filmu "100 dni do matury", w którym obok znanych aktorów wystąpili najpopularniejsi influencerzy, a także plakatu do filmu "Drużyna A(A)" z podpisami twórców.  

Na wyjątkową aukcję zapraszają również Robert Kijak oraz Giorgos Stylianou i Joanna Bensch Stylianou, organizatorzy Festiwalu Piosenki Filmowej w Bydgoszczy – na licytację wystawili “okulary księdza Kaczkowskiego”, czyli część scenografii do piosenki z filmu "Johnny".  

AMS, lider reklamy OOH w Polsce, uruchomi możliwość licytacji jednego dnia emisji na jednym z nośników Digital Citylight, w każdym z ośmiu głównych miast w całej Polsce. To wyjątkowa szansa na wyznanie miłości, podziękowanie, gratulacje czy reklamę produktu. 
  

Grupa Agora od początku swojego istnienia realizuje działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, inicjując oraz angażując się w szereg projektów wspierających realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Podejście firmy do tej kwestii opiera się na takich filarach jak: transparentność, budowanie relacji z partnerami i otoczeniem firmy, różnorodność wśród pracowników oraz wysoka jakość produktów i usług. Grupa Agora na bieżąco informuje o swoich działaniach z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu na stronie: www.agora.pl/esg. 

Powrót

Drogi Użytkowniku!
Aby korzystanie z naszego serwisu było dla Ciebie komfortowe, Agora S.A. przetwarza pliki cookie, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Ponadto, jeśli wyrazisz na to zgodę, Agora S.A. oraz jej Zaufani Partnerzy będą przetwarzali Twoje dane osobowe takie, jak adresy IP czy identyfikatory plików cookie w celach analitycznych i statystycznych. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Klikając Zgadzam się, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookie w celach analitycznych i statystycznych w Twojej przeglądarce, bez zmian ustawień w zakresie prywatności. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie - po kliknięciu poniżej w Ustawienia plików cookies, a także później - po wybraniu opcji Zmień ustawienia plików cookies na stronie z naszą Polityką Prywatności lub za pomocą ustawień przeglądarki.