Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

27 stycznia 2025 / 12:05

Izabela Bziuk szefową nowego działu w strukturach sprzedaży bezpośredniej Grupy Agora

Izabela Bziuk szefową nowego działu w strukturach sprzedaży bezpośredniej Grupy Agora

Z początkiem 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Stanęła na czele nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej, który powstał, by odpowiedzieć na zmieniające się oczekiwania partnerów biznesowych i lepiej realizować strategię sprzedaży połączonego portfolio Grupy.

 

Dział rozwoju projektów biznesowych to nowa część w strukturach sprzedaży bezpośredniej Grupy Agora. Zajmie się monetyzacją oferty wszystkich mediów i marek Grupy, w tym „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl, portalu Gazeta.pl, stacji radiowych i serwisów internetowych Grupy Eurozet, sieci kin Helios i nośników reklamy zewnętrznej AMS, w ramach istniejących wydarzeń o charakterze ekonomicznym, gospodarczym i konferencyjnym, a także zaproponuje partnerom biznesowym eventy odpowiadające ich indywidualnym potrzebom.

– To kolejny krok w budowaniu struktury sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora, dzięki której będziemy w stanie jeszcze lepiej wykorzystywać efekt synergii wynikający z potencjału naszych mediów i usług. Kompetencje i wieloletnie doświadczenie Izabeli Bziuk pozwolą nam realizować tę strategię oraz budować wizerunek komplementarnego i skutecznego partnera biznesowego, jakim niewątpliwie jesteśmy – podkreśla Adam Kościelski, dyrektor działu sprzedaży bezpośredniej Grupy Agora. 

Nowa jednostka będzie ściśle współpracowała ze wszystkimi działami sprzedaży w spółkach Grupy Agora, pozyskując partnerów do współpracy zawierającej atrakcyjny kontekst biznesowy, wizerunkowy i medialny. To działania, które nie tylko pozwolą rozwijać ofertę biznesową Grupy Agora, ale także stanowią kluczowy element strategii budowania wizerunku lidera w branży mediowej.

Izabela Bziuk jest managerką z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w mediach w zakresie zarządzania zespołami sprzedażowymi, zarządzania projektami oraz działaniami marketingowymi. Od 2021 r. zarządzała regionalnym zespołem sprzedaży oraz zajmowała się rozwijaniem sprzedaży projektów strategicznych w Grupie Eurozet. Wcześniej pełniła funkcję dyrektor projektów biznesowych w  Bonnier Business Polska.

Powrót