Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

10,76 zł

Zmiana[PLN]

-0,37%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,37%
mWIG40 -1,66%
WIG-MEDIA 0,3%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

12 marca 2024 / 14:35

Awanse i zmiany w marketingu i sprzedaży AMS

Awanse i zmiany w marketingu i sprzedaży AMS

Pion marketingu i sprzedaży AMS przeszedł reorganizację. Czworo menedżerów objęło nowo utworzone stanowiska, a dwóch rozszerzyło zakres swojej odpowiedzialności.

 

Procesy marketingowo-sprzedażowe w AMS zostały zreorganizowane i zgrupowane w cztery główne obszary: marketingu operacyjnego, sprzedaży, planowania i integracji oferty oraz wsparcia i realizacji kampanii.

W obszarze marketingu operacyjnego Tomasz Muraszko objął stanowisko dyrektora nowo utworzonego działu marketingu operacyjnego i strategii oferty. Do tej pory był zastępcą dyrektora marketingu. Do jego zadań będzie należała m.in. strategia i rozwój oferty. W obszarze planowania i integracji oferty na stanowisko dyrektorki działu planowania i rezerwacji awansowała Renata Pawłowska, wcześniej zastępczyni dyrektora, a Katarzyna Jeronim, również po awansie na stanowisko dyrektorki, pokieruje działem realizacji kampanii.

Jednocześnie Zarząd AMS powołał Grażynę Gołębiowską na nowo utworzone stanowisko zastępcy dyrektora pionu marketingu i sprzedaży. Nowe zadania będzie łączyła z dotychczasowymi, związanymi z zarządzaniem obszarem marketingu. Dyrektorką pionu marketingu i sprzedaży pozostaje Małgorzata Augustyniak, która pełni również funkcję wiceprezeski zarządu AMS.

Dodatkowo dwóch menedżerów pionu marketingu i sprzedaży rozszerzyło zakres odpowiedzialności. Piotr Nicke objął stanowisko dyrektora ds. planowania i integracji oferty. Do jego zadań będzie należało m.in. zarządzanie optymalizacją wykorzystania systemów i przygotowywanie rekomendacji dla klientów. Arkadiusz Gawlak został dyrektorem ds. wsparcia sprzedaży i realizacji kampanii i będzie odpowiedzialny m.in. za finalizację oferty, przygotowanie kampanii do realizacji oraz zarządzanie informacją o jej przebiegu.

Za obszar sprzedaży odpowiada tak jak do tej pory Zbigniew Kaczmarek, dyrektor sprzedaży.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.