Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,36 zł

Zmiana[PLN]

-3,6%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -3,6%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

6 sierpnia 2024 / 12:58

AMS wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych w galeriach w całej sieci NEPI Rockcastle

AMS wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych w galeriach w całej sieci NEPI Rockcastle

AMS poszerza zasięg oferty Digital Indoor, stając się wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych w 14 galeriach należących do sieci NEPI Rockcastle. Firma wzbogaci swoje portfolio nośników digitalowych o kolejne istotne galerie handlowe, m.in. Forum Gdańsk, Solaris Opole i Aura Olsztyn, stając się dysponentem 130 powierzchni reklamowych w ramach partnerstwa z firmą iPoster.

Dzięki partnerstwu z iPoster umacniamy naszą pozycję lidera cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, oferując klientom powierzchnie reklamowe w sieci NEPI Rockcastle. Nośniki Digital Indoor w wystandaryzowanym układzie pionowym gwarantują zbalansowany przekaz informacyjno-reklamowy wsparty przez autorski content AMS oraz najwyższej jakości opiekę techniczną naszego partnera – podkreśla Robert Bartoszcze dyrektor ds. digital AMS.

Dzięki temu kontraktowi reklamodawcy otrzymują poszerzoną, ustandaryzowaną ofertę i dostęp do atrakcyjnego mixu najemców. Jestem przekonany, że dalej będziemy wspólnie budować i tworzyć nowe rozwiązania i nową jakość w segmencie reklamy cyfrowej w galeriach handlowych, zgodne z globalnymi trendami rozwoju Retail Media – mówi Tomasz Glegolski, dyrektor ds. rozwoju sieci iPoster.

AMS jest niekwestionowanym liderem tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie spółki znajduje się 85 galerii handlowych, zlokalizowanych w ponad 22 aglomeracjach i miastach, oferujących dotarcie do 50% populacji Polski.

Oprócz rozwijania systemu cyfrowej reklamy w galeriach handlowych AMS w ostatnim czasie wprowadził do oferty kilka nowości – model zakupu oparty o kontakty z reklamą, Digital Cityscreen z formatem wideo i efektem 3D, elastyczny czas emisji spotów we wszystkich formatach Digital OOH oraz możliwość zakupu reklamy w modelu programmatic. W 2023 r. firma postawiła na rozwój formatów digitalowych oraz nowe rozwiązania, które jeszcze bardziej zwiększają elastyczność oferty: możliwość wykorzystania tzw. triggerów zmiany layoutu, Affinity Index czy szersze wykorzystanie retargetingu, który w sposób synergiczny łączy działania online z ofertą Digital i klasycznym OOH.

 

Więcej o digitalowym OOH: https://ams.com.pl/oferta/produkty-i-rozwiazania

Powrót