Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

31 stycznia 2025 / 13:40

AMS otwiera sprzedaż pakietową SMART PACK

AMS otwiera sprzedaż pakietową SMART PACK

3 lutego br. dostępny będzie SMART PACK – nowa oferta pakietowa AMS. Rozwiązanie umożliwi znacznie szybsze planowanie i obsługę kampanii zasięgowych, dostarczając gotowych modułów, które w prosty sposób można łączyć.

 

Oferta SMART PACK to opcja zakupu kampanii reklamowej, zapewniającej dotarcie do określonej widowni na odpowiednio dobranych nośnikach reklamowych zarówno klasycznego, jak i Digital OOH. Klient może zdefiniować charakter kampanii w oparciu o cztery zmienne: grupę celową, zasięg geograficzny, intensywność i format kreacji.

Wprowadzenie oferty łączy się z rozwojem narzędzi do planowania OOH. Klienci otrzymają dostęp online do platformy, dzięki której planowanie SMART PACK będzie szybkie, łatwe i wygodne. To istotne przyspieszenie technologiczne oraz ustanowienie nowego standardu obsługi zakupu kampanii Out-of-Home – zarówno w segmencie klasycznym, jak i Digital OOH.

– Konsekwentnie pracujemy nad poprawą jakości współpracy oraz dostosowaniem oferty do oczekiwań klientów, dzięki czemu otrzymują oni coraz nowocześniejsze rozwiązania w duchu SMART OOH. Chcemy działać szybciej, łatwiej i wygodniej, dlatego przygotowaliśmy SMART PACK, którego istotnym elementem jest aplikacja umożliwiająca optymalny dobór rozwiązań i elastyczne łączenie segmentu klasycznego z Digital OOH – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektorka pionu marketingu i sprzedaży, członkini zarządu AMS.

W 2024 r. AMS, zgodnie z trendami ogólnoświatowymi, dynamicznie rozwijał segment Digital OOH. Spółka wprowadziła do oferty kilka nowości – model zakupu oferty Digital OOH oparty o kontakty z reklamą, zgodnie ze standardem obowiązującym od 5 lat w segmencie klasycznego OOH, nośniki Digital Cityscreen z formatem wideo i efektem 3D, elastyczny czas emisji spotów we wszystkich rodzajach Digital OOH oraz efektywnościowy model rozliczeń dla retargetowanych reklam wideo. Rozwinęła także automatyzację procesów zakupowych, w tym Programmatic DOOH i integrację z globalnymi platformami zakupowymi. Ponadto, dołączyła do badania Mediapanel, rozszerzając zakres danych o oglądalności reklamy zewnętrznej w Polsce i uwzględniając perspektywę cross-mediową oraz potencjał tego medium na tle innych.

Spółka znacząco rozwinęła również system cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, potwierdzając tym samym swoją pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie AMS znajduje się 87 galerii handlowych, zlokalizowanych w ponad 35 aglomeracjach i funkcjonalnych obszarach miejskich.

Według metodologii Mediapanel firmy Gemius całkowity zasięg oferty Digital OOH w AMS jest najwyższy w Polsce i wynosi 86% z dotarciem do ponad 28 milionów populacji Polski (ALL 
7-75). Źródło: Mediapanel, pomiar audytorium reklamy zewnętrznej prowadzone przez GEMIUS, 1-30.11.2024 (ALL 7-75)

Powrót

Drogi Użytkowniku!
Aby korzystanie z naszego serwisu było dla Ciebie komfortowe, Agora S.A. przetwarza pliki cookie, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Ponadto, jeśli wyrazisz na to zgodę, Agora S.A. oraz jej Zaufani Partnerzy będą przetwarzali Twoje dane osobowe takie, jak adresy IP czy identyfikatory plików cookie w celach analitycznych i statystycznych. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Klikając Zgadzam się, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookie w celach analitycznych i statystycznych w Twojej przeglądarce, bez zmian ustawień w zakresie prywatności. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie - po kliknięciu poniżej w Ustawienia plików cookies, a także później - po wybraniu opcji Zmień ustawienia plików cookies na stronie z naszą Polityką Prywatności lub za pomocą ustawień przeglądarki.